Rezultate selectie Sesiunea 12 de schimb de bune practici

Lista candidatilor admisi pentru participarea la schimbul de experienta/bune practici – S12 poate fi consultata aici.

Conform procedurii, in termen de 7 zile lucratoare candidatii declarati admisi sunt rugati sa transmita in format print urmatoarele documente semnate:

  • Cerere de inscriere (Anexa 1) – va cuprinde manifestarea la care se doreste participarea
  • Curriculum Vitae in format Europass
  • Scrisoare de intentie privind participarea la schimbul de experienta/bune practici
  • Adeverinte/diplome/certificate care atesta efectuarea unor specializari relevante pentru domeniul proiectului
  • Documente din care sa rezulte ca au atributii de coordonare in sistemul medical, activitate de teaching (daca este cazul)
  • Dovada privind acceptarea unei lucrari/poster la manifestarea pentru care s-a optat (daca e cazul)

Astfel, documentele transmise online se vor depune – prin servicii de curierat/postale – si intr-un exemplar original (printuri), la sediul proiectului, respectiv Institutul Clinic Fundeni, Sos. Fundeni nr 258, sector 2, Bucuresti, Cladirea A, etaj 8, Departament Cercetare Urologie, in zilele lucratoare in intervalul orar 08:30-14:30, persoana de contact Alexandru Iordache, tel 0765211106.

Eventualele contestatii privind rezultatele selectiei se depun la sediul proiectului sau se transmit pe adresa contact@feduro.ro, în data de 20 mai 2021.